Tough Warriors

Edzés típusunk : Saját testsúlyos edzés. Ami nemtől-kortól-fittségtől független.
Csapat név : Tough Warriors

Miért és kinek ajánlatos a saját testsúlyos edzés?

A saját testsúlyos edzésben természetes mozgásokkal dolgozhatsz, ami azért nagyon jó, mert ezáltal arra használhatod a testedet, amire ki van találva.
Hatalmas erőre lehet vele szert tenni.
Kíméli és fokozatosan megerősíti az inakat és az ízületeket. Ez az egyik legfőbb előnye. Megelőzi a fájdalmakat, és nagyban hozzájárul a meglévő ízületi fájdalmak csökkentéséhez, vagy akár teljes megszüntetéséhez. Egy életre megkímélheted magad a fájdalmaktól, amikről sokan azt hiszik, hogy a korral mindenképpen jönni fognak.
Kortól, nemtől és fizikai felkészültségtől függetlenül mindenki megtalálhatja benne a helyét. A gyakorlatok száma szinte végtelen, vagyis csak a fantáziád szabhat határt! Mindenki számára ajánlott, legyen szó évek óta edző testépítőről vagy akár kezdő sportolóról. Fogyni valamint erősödni, izmosodni vágyók is használhatják ezt a módszert. Számos előnye miatt gyorsan megszerethető, az edzés pedig könnyen kivitelezhető bárhol, bármikor.
Ez egy olyan edzésmód, amit sokféleképpen tudsz hasznosítani céljaidtól függően. Tökéletes eszköz lehet erő- és izomfejlesztésre, de átmozgatásra vagy bemelegítésre is kiváló más típusú edzések előtt – de még egy esetleges sérülés után, a felépüléshez is hatékonyan használhatod.
A saját testsúllyal végzett gyakorlatok legfontosabb előnye, hogy a testünk mindig, minden körülmények között kéznél van!
A saját testsúlyos edzés, szálkás funkcionális izomzatot hoz létre. Mivel saját testsúlyunkkal terheljük a testünket, ezért hihetetlenül erős, arányos és szépen kidolgozott lesz az izomzatunk. Ezzel az edzés típussal kiegyensúlyozhatjuk testünk arányait.
Saját képességeink szerint fejlődhetünk vele,hétről hétre…
Olyan szintre lehet vele jutni, hogy nem csak a test formálását lehet tökélyre fejleszteni vele, hanem olyan látványos, akrobatikus gyakorlatokkal lehet színesíteni, hogy az emberek lélegzete el áll, amikor látják. Mellette hajlékonyságot, és egyensúlyt ad.
Saját súllyal végezzük alap esetben, de persze lehet plusz súlyokkal még fejleszteni. A gyakorlatok tárháza igazából kimeríthetetlen, csak a leg alapvetőbbeket említeném most, mint pl. húzódzkodás, tolódzkodás, fekvőtámasz, kézenállás, előre, hátra szaltó, guggolás, kitörés, felülés stb.

A hét mindennapján rendszerességgel vannak edzések Újpesten, Versegyházán,és Dunakeszin. Az edzéseken változó a létszám, 20-50 fő aktívan edz. Veresegyházán hétfőn, szerdán és pénteken vannak edzések 20.00 órai kezdéssel.

Újpesten, a Halassy Olivér sportcsarnokban, edzéseink Kedden-Csütörtökön és Vasárnapi napokon szokott lenni.
A hétköznapi edzés mindig 19.00 -kor kezdődik, hétvégén 16.30 . Az edzésnapok , időpontok mindig fixek . Ha valami változás adódna, azt előtte mindig megtudjátok, de erre még nem volt példa soha sem.

– Újpesti csapatunk lassan 3 hónapja indult, az az kezdő csapattagokkal vagyunk megáldva, így nem kell semmitől sem tartanod.  Mi nem egy olyan csapat vagyunk , hogy kinézzük a másikat mert picit több zsírral rendelkezik vagy mert fiú-lány ..

– Összetartóak a csajok-fiúk, segítik egymást mindig-
Az ár megfizethető szerintem, szerintük.. 1000ft / óra / fő.

Akik segítik a fejlődéseteket :
Kissné Rajna Ildikó – Fitness versenyző, Újpesten és Versegyházán
Elérhetőség : https://www.facebook.com/rajnakissne.ildiko?fref=ts
Herda István -Csapatunk alapítója, Dunakeszin és Dévaványán
Elérhetőség : https://www.facebook.com/istvan.herda?fref=ts

Csapatunk főtámogatója a BioTechUSA Pólus Center : http://protein-vitamin.hu/

Ha esetleg fogyni-izmosodni, versenyre menni szeretnél , ez nálunk már a személyre szabott étrenddel , edzéssel is lehetséges . Keress minket bizalommal !

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.